Emirates: utazás előtti főétel kiválasztás
Az Emirates egy újabb kényelmi szolgáltatást vezet be: utasai akár már a repülés előtt két héttel, de legkésőbb a járatindulás előtt 24 órával kiválaszthatják, hogy milyen meleg főételt szeretnének a fedélzeten fogyasztani repülőútjuk során. Az étel-előrendelés bevezetése nem csupán a légitársaság utasainak kényelmét szolgálja, de csökkenti az élelmiszer-pazarlást is.
Az étel-előrendelés szolgáltatás keretében az utasok már 14 nappal a repülés előtt átnézhetik a fedélzeti menüt az Emirates.com weboldalon vagy az Emirates alkalmazásban. Legkésőbb 24 órával az utazás előtt kiválaszthatják az általuk preferált, az úti cél konyháját idéző és helyi alapanyagokból készült meleg főételt. Igény esetén speciális ételeket is rendelhetnek. A repülőgépen a légiutas-kísérő személyzet egy egyedi fejlesztésű alkalmazást használ az étel-előrendelések áttekintéséhez. Ez segíti őket abban, hogy minden utasnak az általuk kiválasztott ételt szolgálhassák fel.
A szolgáltatást egyelőre július 25-től a Business osztályon vezetik be, a Dubaj és London Heathrow/Gatwick/Stansted közötti járatokon. Az Emirates azonban a közeljövőben több útvonalra és utasosztályra is ki szeretné terjeszteni az étel-előrendelést. Folyamatosan figyelemmel kíséri a bevezetési fázisban kapott ügyfél-visszajelzéseket.
Az új kezdeményezés kiegészíti a már meglévő, mesterséges intelligencia alapú, ügyfélpreferenciákat nyomon követő rendszert, valamint a légiutas-kísérő személyzet tapasztalatait, amelyek megkönnyítik a menütervezést és az élelmiszer-rendelést.