Hirdetés

Növényi italok vendéglátós felhasználásra

A tej kiváltására alkalmas saját márkás növényi italokat fejlesztett a METRO. A METRO Chef Veggie növényi italokkal nemcsak a tejérzékenyekre és a vegánokra, hanem azokra a vásárlókra is gondolt a nagykereskedelem, akik számára a termesztés körülményei is fontosak. A négy ízben – mandula, rizs, kókusz és barista zab – növényi italok ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak és EU Organic tanúsítvánnyal rendelkeznek.

Kompromisszum- és tejmentes capuccino

Mint minden saját márkás termékfejlesztésénél, a METRO ezúttal is a vendéglátóipari felhasználásra koncentrált. A cél az, hogy a speciális étrendet követő vendégeket felkészülten fogadhassák a vendéglátóhelyek, s kínálatukhoz magas minőségű alapanyagokat használhassanak fel.

A termékcsalád különleges színfoltja a kiválóan habosítható barista zab növényi ital. Ezzel megtévesztésig tejhabszerű hatás érhető el a kávé tejmentes, mégis lágyan habos koronájához. A barista zabital megoldást jelent arra, hogy hogyan lehet kompromisszummentes capuccinót felszolgálni a növényi alapú étrendet követő, vagy tejallergiás vendégnek.

Fenntartható alternatívák

Az élelmiszeripar és a vendéglátás előtt álló egyik legnagyobb kihívás, hogy 2030-ra már 9,5 milliárd, 2050-re pedig már 10 milliárd ember élelmezéséről kell gondoskodni a bolygónk korlátozott erőforrásai mellett. A METRO már évek óta elkötelezte magát, hogy termékfejlesztéseivel a fenntarthatósági kihívásokra, így az intenzív, legeltetésen alapuló, nagyon magas vízigényű mezőgazdasági termelés visszaszorításának igényére is reagáljon. Így jött létre a METRO Chef Veggie brand. Ennek húshelyettesítő termékcsaládja innovációs díjat nyert a 2022-es Sirha élelmiszeripari szakkiállításon. A húshelyettesítők mellé most felsorakoztak a tejhelyettesítők is, hogy a tejalapú meleg és hideg italok, desszertek és más fogások elkészítéséhez vegán, tejmentes alternatívát szolgáltassanak.

Kartonban még többet ér

A METRO Chef Veggie növényi italok piaci bevezetésüket követően szinte azonnal bekerültek a népszerű, folyamatosan bővülő „Többet olcsóbban” termékkörbe. Az akcióval érintett, lépcsőzetes árazású árucikkekre – 4500 termékre – nagyobb mennyiség vásárlása esetén komoly kedvezmény érvényesíthető. Az ebben a termékkörben szereplő termékek – közülük számos saját márkás termék – egy darabra vonatkozó eladási árán felül még két ársávot alakított ki a nagykereskedelem, melyekben a vásárolt mennyiség növekedésével csökken az egy darabra vetített ár. Az egyes ársávok kialakításánál és a kedvezményes darabszámok meghatározásánál a vendéglátós, illetve a kiskereskedő beszerzők jellemző vásárlási szokásait tartotta szem előtt a METRO.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .