Hirdetés

Vadonatúj készülékkel oltja a magyarok szomját a SodaStream

A szénsavasvíz-fogyasztás főszezonjában villant újat a bubikészítés királya

Képzeljük el, milyen lenne a világ, ha mindenkinek lenne egy saját kulacsa, amibe bárhol és bármikor olyan üdítőt tölthetne, amilyet csak akar? Vajon egy csapásra eltűnnének a boltokból a PET-palackos üdítőkből épített hegyek? A SodaStream újdonsága egy új jövőkép jegyében született meg. És természetesen oltja a szomjat is.

A SodaStream Duo

egy olyan készülék, amely megkönnyíti az átállást azok számára, akik szeretnék az otthoni üdítőkészítés élményét magukévá tenni. Azok számára is alternatíva lehet, akik már otthonosan mozognak a csomagolásmentes boltokban. A készülékhez egy darab egyliteres BPA-mentes, FUSE palack, valamint egyliteres Duo üvegpalack áll rendelkezésre.

Széll-Szőke Krisztina, a SodaStream termékmenedzsere:

„Mindkettő tökéletesen alkalmas arra, hogy finomabbnál-finomabb szénsavas üdítőket készítsünk odahaza. Ha kiürülnek és mondjuk éppen a belvárosban van dolgunk, akkor a csomagolásmentes boltokban utántölthetjük őket. Emellett természetesen csapvízzel bárhol-bármikor utántölthetők.”

Az új SodaStream Duo tetszetős megjelenéssel büszkélkedhet. Nem csoda, ha Red Dot Dizájndíjjal is kitüntették.  Megjelenése ötvözi az ívelt és szögletes vonalakat. Fekete színű házát egy fém, csuklós palacktartó egészíti ki, ami megkönnyíti az italok elkészítését. Működtetéséhez nincs szükség semmilyen tápellátásra, mivel áram, vagy akkumulátor használata nélkül egyszerűen üzemeltethető.

A Duo új generációs szénsavasító készülék, amely a SodaStream legújabb innovációjával, a  QuickConnect-rendszerrel büszkélkedhet. Ennek egyik fontos ismérve a továbbfejlesztett csatlakozófej, amelynek köszönhetően könnyebbé és egyszerűbbé vált a szénsavasító patron behelyezése. Vagyis az akár a 60-80 liternyi szénsavas víz készítésére alkalmas CQC-patron könnyen és problémamentesen a helyére pattintható. (A teljesen új fejlesztésű szénsavasító patron nem kompatibilis a régebbi típusokkal.)

„A SodaStream Duo ablakot nyit egy olyan világra, amelyben az emberek életminősége jobb lehet. Ennek a gépnek köszönhetően végre nem kell a súlyos üdítős csomagok cipelésével foglalkozni, megszűnik az otthoni PET-palackfelhalmozás és mindenki olyan szénsavas frissítőket készíthet el otthon, amilyet csak akar.” – hangsúlyozta a SodaStream szakembere. Hozzátette: nem utolsósorban pedig pénzt is megtakaríthatunk vele. Egy főre vetítve akár havi 15 000 forintos megtakarítást is jelenthet a szénsavasvíz fogyasztás terén.1

A SodaStream Duo jelenleg fekete színben érhető el idehaza.

1 – Számítás módja: egyliteres, ismert és népszerű márka által gyártott, ízesített üdítő ára, havonta napi egy vásárlással számolva

A SodaStream-ről

A SodaStream a világ első számú otthoni szénsavasító készülék gyártó márkája (mennyiség tekintetében), amelyet a PepsiCo 3,2 milliárd dollárért vásárolt meg. A SodaStream lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy másodpercek alatt könnyen átalakítsák a hagyományos csapvizet szénsavas vízzé vagy ízesített üdítőitallá.

A SodaStream szénsavasító berendezéseivel 45 országban van jelen, a termékek több mint 90 000 kiskereskedelmi üzletben állnak rendelkezésre 45 országban, gépeit 22 millió háztartásban használják rendszeresen. A SodaStream gépek magyarországi forgalmazását 2008-ban kezdték meg a viszonteladói hálózat kiépítésével, amelynek köszön­hetően jelenleg közel 450 boltban érhetőek el a termékek, és az üzletek száma folyamatosan bővül.

Ha többet szeretne megtudni a SodaStreamről, kövessen minket a Facebookon, a Twitteren, a Pinteresten, az Instagramon és a YouTube-on a www.SodaStream.com és www.sodastream.hu webhelyeken.

A PepsiCo-ról

A PepsiCo termékeit naponta több mint egymilliárdszor fogyasztják a fogyasztók a világ több mint 200 országában és területén. A PepsiCo 2021-ben több mint 79 milliárd dollár nettó árbevételt ért el, amelyet a Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker és SodaStream termékeket tartalmazó kiegészítő ital- és készétel portfóliójának köszönhet. A PepsiCo termékportfóliója élvezetes élelmiszerek és italok széles skáláját tartalmazza, köztük számos ikonikus márkát, amelyek egyenként több mint 1 milliárd dollár becsült éves kiskereskedelmi forgalmat generálnak.

A PepsiCo-t az a vízió vezérli, hogy az italok és a készételek globális vezetője legyen. A pep+ a stratégiai végponttól végpontig tartó átalakulásunk, amely a fenntarthatóságot és az emberi tőkét helyezi a középpontba abban, hogyan fogunk értéket és növekedést teremteni azáltal, hogy a bolygó határain belül működünk és pozitív változásokat inspirálunk az emberek számára. További információért látogasson el a www.pepsico.com oldalra, és kövesse a Twitteren, Instagramon, Facebookon és LinkedIn-en a @PepsiCo-t.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .