Lenyűgözte a zsűrit az Opera Cocktail sorozat
Magyar kézműves gin innováció robban a hazai és a nemzetközi piacra
Rangos elismerést nyert az Opera Gin Budapest gyártója és forgalmazója, az Első Magyar Gin Manufaktúra Zrt. Az „Inno d’Or – Év Innovációja 2024” versenyben a társaság Opera Cocktail Series pályázata ital kategóriában bekerült a legjobbak közé és megkapta az év innovációja díjat. A verseny célja, hogy évről évre olyan értékteremtő innovációkat jutalmazzon, amelyek meghatározható vásárlói, fogyasztói igényre nyújtanak megoldást.
Idén negyedik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által 2021-ben életre hívott innovációs verseny, amelynek május 16-i díjátadóját egész napos szakmai konferencia kísérte a Hungexpo Főépületének Konferenciatermében. Az eseményen bemutatták az aktuális újdonságokat és újításokat, és átadták az „Inno d’Or – Év innovációja 2024” díjakat is.
Új szintre emeli a koktélkultúrát a magyar italfejlesztés
Az idei megmérettetésből a szakmai zsűri bírálata alapján 5 kategóriában 26 olyan pályázat került ki győztesen, amelyek piaci bevezetése 2023. január 1. és 2023. december 31. között zajlott, és a saját kategóriájukban meghatározó újdonságtartalommal bírnak. A pályázatokban bemutatott termékek értékelését öt szempont: innovációtartalom, trendiség, piaci előnyök, időszakos eredmények és piaci esélyek alapján végezte a szakmai zsűri, majd azoknál, ahol ez lehetséges volt, érzékszervi bírálatra is sor került.
A díj hatalmas elismerés, és egyben nagy lehetőség a nyertes pályázók számára, hogy a Trade magazin és az ESM magazin között idén létrejött megállapodás értelmében a hazai verseny belépőt jelent a BIG (Brand Innovation in Grocery) Awards nemzetközi megmérettetésre.
Az Opera Cocktail Series a vállalat legújabb prémium terméke
Magyarországon kategória teremtőnek számít és a választékot négy gin alapú koktél alkotja: Negroni, Aviation, Bramble és Corpse Reviver. Ezek a koktélok fogyasztásra készek, elég őket jól lehűtve jégre tölteni.
A BIG-díjra minden olyan márkás élelmiszer és nem élelmiszer termék pályázhat, amely jelenleg legalább egy európai országban kiskereskedelmi forgalomban kapható. A pályázókkal szembeni elvárás, hogy magas minőséget képviseljenek, markáns megkülönböztető jegyeket hordozzanak és kategóriájukban a legjobb termékek közül is kitűnjenek.