GasztronómiaHírekVersenyek

6. Young Chef Academy verseny

HATODIK ALKALOMMAL NYITJA MEG KAPUIT A S.PELLEGRINO YOUNG CHEF ACADEMY VERSENY A VILÁG LEGTEHETSÉGESEBB FIATAL SÉFJEI ELŐTT

Hatodszorra irányítja a figyelmet a legkiválóbb kulináris tehetségekre a S.Pellegrino Young Chef Academy verseny, amely a legígéretesebb 30 év alatti séfek felfedezését és mentorálását tűzte ki céljául. A S.Pellegrino nemzetközi megmérettetésére 2024. február 21-től lehet jelentkezni.

A  S.Pellegrino Young Chef Academy verseny sokkal több egy séfversenynél. Az ambiciózus projekthez csatlakozóknak lehetőségük nyílik ételeikkel jobbá tenni a világot. A prémium ásványvízmárka versenyén a résztvevők egy támogató és inspiráló nemzetközi kulináris közösséghez csatlakozhatnak, ahol tudásuk elmélyítésén túl kapcsolatépítés és karrierlehetőség várja őket. A megmérettetés során a fiatal versenyzőket világhírű séfek mentorálják, akik hozzásegítik őket ahhoz, hogy konyhaművészetüket a következő szintre emelve tálalhassák a jövőre vonatkozó elképzeléseiket.

Stefano Bolognese, a Sanpellegrino nemzetközi üzletágának igazgatója:

„A S.Pellegrino Young Chef Academy globális közössége azért született, hogy olyan értékeken keresztül közvetítse a S.Pellegrino elkötelezettségét a gasztronómia jövőjének alakítása iránt, mint a fenntarthatóság, a felelősség, a befogadás, a rugalmasság és a szépség. Ehhez a közösséghez pedig a versenyen át vezet az út, amely a legutóbbi alkalommal rekordszámú versenyzővel büszkélkedhetett, hiszen a 15 részt vevő régióból több mint 166 séf jutott túl az előválogatáson. Nagyszerű érzés volt ennyi fiatal tehetséget látni, akik kemény munkával, szenvedélyesen törekedtek arra, hogy kihozzák magukból a legjobbat, és csatlakozzanak a küldetésünkhöz. Ez még inkább megerősített bennünket a projektünkben, és alig várjuk, hogy elkezdődjön az új évad”

S.Pellegrino Young Chef Academy 2024. GasztroMagazin 2024.

A 2024-25-ös S.Pellegrino Young Chef Academy versenyre olyan fiatal séfeket várnak, akik szeretnék megmérettetni magukat, miközben nemzetközi ismertségre tesznek szert. A 30 év alatti séfek a http://sanpellegrinoyoungchefacademy.com/the-competition/application-form oldalon 2024. február 21-től június 19-ig jelentkezhetnek egy olyan jellegzetes étel receptjének beküldésével, amely egyszerre képes közvetíteni a személyes elképzeléseiket, egyedi képességeiket és kreativitásukat. A korábbi évekhez hasonlóan az első kiválasztási folyamatban az ALMA, az Olasz Konyhaművészet Nemzetközi Iskolája értékeli a jelentkezőket, és az általuk leszűkített listán szereplő fiatal séfek vesznek majd részt a regionális döntőkön, amelyeket 2024 második felében rendeznek meg.

A regionális győztesek a nagydöntőn kelhetnek versenyre, hogy végül elnyerjék a „S.Pellegrino Young Chef Academy 2024-25 Díját”. A cím megszerzéséhez a séfeknek a páratlan technikai tudásukon túl kreativitásukkal is le kell nyűgözniük a nemzetközileg elismert és nagyra becsült séfekből álló zsűrit. A győztesnek továbbá a gasztronómiával kapcsolatos erős személyes meggyőződésről is tanúbizonyságot kell tennie, hogy a zsűri biztos lehessen abban, képes a pozitív változások katalizátorává válni. A legutóbbi versenyen Nelson Freitas diadalmaskodott, ő lett a világ legjobb 30 év alatti séfje.

A szakmai fejlődését támogatva, Freitas a fődíj mellett egy egyedülálló oktatási lehetőséget is elnyert Peruban a nemzetközi séfközösség egyik kiemelkedő alakjánál, Virgilio Martíneznél, akinek limai étterme, a Central a The World’s 50 Best Restaurants 2023-as listájának élén végzett.

Nelson Freitas séf osztotta meg a versennyel kapcsolatos élményét:

„A S.Pellegrino Young Chef Academy verseny csodálatos élmény volt, mivel új kapcsolatok kialakítását, valamint az információk, a kultúra és természetesen a tudás megosztását tette lehetővé. Úgy érzem, nemcsak szakmai, de személyes értelemben is fejlődtem, új távlatok nyíltak meg előttem, és a jövőre nézve új motivációt is szereztem. Számomra ez nem az út végét, inkább a kezdetét jelentette. A verseny ideális helyszín minden fiatal séf számára, aki szeretné megmutatni munkáját és megmérettetni magát. Azt tanácsolom az új résztvevőknek: hozzanak valami személyeset, valamit, amihez mélyen kötődnek, hogy megmutathassák a legjobb formájukat”

A versenyen a fődíj mellett három további tematikus díjért is versenyeznek a résztvevők, amelyek elismerik a fiatal séfek sokszínű hitvallását és elkötelezettségét aziránt, hogy az ételeken keresztül érjenek el pozitív változásokat a társadalomban:

· S.Pellegrino Társadalmi Felelősség Díj: A vendéglátás fenntarthatóságát elősegítő legnagyobb élelmiszeripari fenntarthatósági programot és globális közösséget, a Food Made Goodot üzemeltető Fenntartható Éttermek Egyesülete által megszavazott fogás szociálisan felelős gyakorlat eredménye, beleértve a beszerzés, a társadalom és a környezetvédelem követelményeit.

· Acqua Panna Gasztronómiai Kapcsolatok Díj: A díjat a mentorok annak a séfnek ítélik oda, akinek a tányérja leginkább tükrözi szülőföldjének kulináris örökségét. Az ételben hangsúlyosan kell jelen lennie a hagyományos konyhaművészeti gyakorlatoknak és a személyes modern látásmódnak, kapcsolatot teremtve a múlt és a jövő között.

· Fine Dining Lovers Inspiráló Ételek Díj: Az elismerést a Fine Dining Lovers online közösségének szavazatai alapján ítélik oda annak a fiatal séfnek, akinek jellegzetes étele leginkább tükrözi saját személyes hitvallását.

A kezdeményezésről további információk a www.sanpellegrinoyoungchefacademy.com weboldalon olvashatók.

XXX

Az S.Pellegrino Young Chef Academy versenyről

A gasztronómia képes átalakítani a társadalmat, és egy befogadóbb, fenntarthatóbb jövőt létrehozni. Ám ehhez tehetségekre van szükség. Ezért hozta létre az S.Pellegrino a S.Pellegrino Young Chef Academy-t platformot, amely megszólítja, összeköti és oktatja a konyhaművészet tehetségeinek következő generációját. Egy olyan környezet megteremtésével teszi mindezt, amely az oktatás, a mentorálás és a tapasztalatszerzési lehetőségek, valamint az elismert globális verseny révén ösztönzi a tehetséges séfeket. Az Akadémia több mint 70 különböző ország résztvevői előtt nyitja meg kapuit, földrajzi, etnikai vagy nemi hovatartozásra vonatkozó korlátok nélkül. Ez egy olyan hely, ahol a szenvedélyes fiatal séfek egy inspiráló kulináris közösség tagjaként teremthetnek kapcsolatot a globális gasztronómia legbefolyásosabb szereplőivel. További információk az alábbi weboldalon olvashatók: https://www.sanpellegrinoyoungchefacademy.com/

A S.Pellegrino és az Acqua Panna

A S.Pellegrino, Acqua Panna és Sanpellegrino gyümölcsitalok a milánói székhelyű Sanpellegrino S.p.A. nemzetközi márkái. Az öt kontinensen, több mint 150 országban forgalmazott termékek értékes eredetüknek köszönhetően világszerte a kiváló minőséget jelképezik és tökéletesen kifejezik az olasz stílust, amely világszerte egyet jelent az örömmel és az egészséges életmóddal. Az 1899-ben alapított Sanpellegrino S.p.A ásványvizeket, alkoholmentes italokat, üdítőket és jegesteákat felvonultató kínálatának köszönhetően az olaszországi üdítőszektor vezető vállalata. Meghatározó olasz ásványvízgyártóként a vállalat mindig is elkötelezett támogatója volt a víz védelmének, éppen ezért felelősségteljesen és szenvedélyesen dolgozik, hogy ezt a forrást megőrizze, jövőjét biztosítsa.

Szentkirályi Magyarország

A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente, miután a Mattoni 1873 Csoport 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. üzleti tevékenységét. A felvásárlást követően a tulajdonosok a Szentkirályi Magyarország vállalati márka alatt integrálták a korábbi Szentkirályi és magyar Pepsi operációkat, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.

A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozása. A hozzá tartozó Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna, Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7UP, Mountain Dew, Gatorade, Guarana No Sleep, Lays és Cheetos márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .