Egy új sörmárka, ami a design nyelvén szól hozzánk
A hübris egyedüli magyar sörként képviselte hazánkat a legjelentősebb nemzetközi ital expón és a legnevesebb hazai design mustrán.
A székesfehérvári márka, a hübris arculatát nemcsak a legkúlabb budapesti vendéglátóhelyek hűtőiben lehet megcsodálni.
Ősszel a Magyar Formatervezési Díj bírálóbizottságának is elnyerte tetszését és az alkotók pályamunkájukkal idén egyedüli sörmárkaként és fogyasztási cikként meghívást nyertek a kapcsolódó kiállításra. A gyártó ezzel egy lépéssel közelebb került célja eléréséhez, vagyis, hogy minél szélesebb körhöz eljuttassa az ipari gyártással és színvonallal szembemenő kraft minőségű, minimalista söreit.
A Design Week keretein belül idén 40. alkalommal lehetett pályázni a Magyar Formatervezési Díj elismerésre. Erre ezúttal is többszáz pályamunka érkezett. A minden évben nagy érdeklődésnek örvendő verseny 2019. évi kiállításán a bírálóbizottság által legjobbnak ítélt pályamunkák kaptak helyet, hogy a nagyközönség élőben és legnívósabb kiadványukban is megcsodálhassa őket.
A hübris nem egy átlag sör, különösen nem a fővárosi éjszakában.
A hazánk egyik legmodernebb főzdéjében készülő klasszikus ipa, búza stout és pils sörök a hagyományos ízjegyeket a legkorszerűbb eljárással párosítva hirdetik. Az új sörök minimalista, színkódolt arculata a maga egyszerűségében tűnik ki a sokszor túlrajzolt címkezajból és enged teret a palackokban rejlő lényegnek.
Az egyre zsúfoltabb hazai sörpiacon kitűnni ma már nem könnyű, ezt sikerült egy újabb elismeréssel legyőznie az egyik legfiatalabb sörfőzdének. A hazai gyártók mostanra európai szinten is versenyképes söröket dobnak piacra. Szép számmal jelennek meg és válnak országosan elérhetővé a különböző diszkont láncok és szupermarketek polcain. A szektor virágzását támasztja alá az is, hogy a hübris egyedüli magyar sörként megjelent Európa legnagyobb alkoholos italokkal foglalkozó expo-ján, Berlinben (https://www.barconvent.com/en/). A sokszáz kiállító között példásan helytálló csapat egyhetes szereplése során megannyi pozitív visszajelzést és tanácsot kapott útravalóul a márka további hazai és nemzetközi előretöréséhez.
A hübris azonban a sikerektől megszédülve sem akar több lenni, mint ami: egy egyszerű sör, letisztult ízvilággal, amihez nem kell apropó, hogy felpattintsunk egyet. Az egyedi narratívát a márka az egyszerű és néhol akár megosztó kampányokkal övezett kommunikációban találta meg. Céljuk, hogy demokratizálják a hazai craft sörkultúrát, vagyis mindenki számára elérhetővé tegyék a minőségi sörfogyasztást.
A márkáról
A hübris egy budapesti főzőházban indult útjára, ami a végső szortiment kialakítását követően végre nem csak a belvárosi craft beer bar-ok pultjaiban és kiemelt értékesítési pontokon, hanem országszerte valamennyi Interspar hipermarketben is elérhető. A kezdetben gerillafőzdeként működő vállalkozás egy nyertes pályázatnak köszönhetően idén szintet tudott lépni. 2000 literesre bővített főzőkapacitásával már nyolc különböző craft minőségű sörrel van jelen a hazai piacon. Ennek köszönhetően nemcsak minőségben, hanem mennyiségben is képes új dimenziót nyitni kézműves sörök világában eddig kevésbé jártas fogyasztók számára.